همبستگي با زندانيان سياسي

Tuesday, March 13, 2007

سومين بيانيه جمعى از پيوستگان به اعتصاب غذاى فعالان زن بازداشت شده

بنا بر خبرهاى منتشره دو نفر از تلاشگران براى کسب حقوق زنان؛ خانم محبوبه عباسقلی‌زاده مدير مركز كارورزى سازمانهاى جامعه مدنى و از فعالين کمپين ضد سنگسار و همچنين خانم شادى صدر، وکيل، روزنامه‌نگار و پايه‌گذار پايگاه اينترنتى «زنان ايران» که در تجمع مسالمتآميزى در مقابل دادگاه انقلاب اسلامى دستگير شدند، همچنان در بازداشت به‌سر می‌برند.

اين دو زن ارجمند به همراه جمع زيادى از شرکتکنندگان در آن تجمع، مورد يورش نيروهاى انتظامى قرار گرفته و پس از آنکه مورد اهانت و ضرب و شتم قرار گرفتند، به بازداشتگاه منتقل شدند.

بازداشت‌شدگان در اعتراض به دستگيرى دست به اعتصاب غذا زدند و همراه و همبسته با آنان موجى از اعتراضات در داخل و خارج از کشور براى آزادى اين عزيزان به‌راه افتاد.

ما نيز از روز ١۷ اسفند در همراهى و همبستگى با آنها دست به اعتصاب غذا زديم تا نشان بدهيم که ما و بسيارى ديگر چون ما، هر کس از راهى و به شيوه‌اى، در کنارشان هستيم.

بخش زيادى از دستگيرشدگان، در نتيجه تلاشهاى همگانى آزاد شدند. و اين موفقيتى بود که نشان داد که حکومت اسلامى و نيروهاى امنيتى ـ انتظامى آن در مقابل همبستگى و تلاشهاى مشترک، مجبور به عقبنشينى هستند.

اکنون پس از اين موفقيت، تلاشهايمان را به اشکال مختلف براى آزادى محبوبه عباسقلی‌زاده و شادى صدر و دستگير شدگان مراسم روز ٨ مارس در شهر سنندج، آسو صالح، پيمان نعمتى، وريا تدين و..... ... و ديگران زندانيان همچون خالدحردانى، شهرام و فرهنگ پورمنصورى که در اعتراض به انتقالشان به زندان رجايی‌شهر و عدم روشن بودن وضعيت پرونده خود، دست به اعتصاب غذا زده‌اند، پى می‌گيريم و کوشش می‌کنيم خواست آزادى تمامى زندانيان سياسى را در ابعادى گسترده‌تر مطرح سازيم و اميدوار هستيم که همه‌ى عزيزانى که اخيراً بازداشت شده‌اند، هرچه زودتر آزاد شوند و روزهاى عيد را در کنار خانوادههاى خود باشند.

ما از فردا به اعتصاب غذاى خود پايان می‌دهيم و با شيوههاى ديگر همراه با ديگر ياران و هموطنانمان در جهت اهداف فوق مبارزه را ادامه میدهيم و از همه شما هموطنان آزاده دعوت مى کنيم که متن اعتراض به دستگيرى فعالان کسب حقوق زن را در« سايت زنستان» امضاء کنيد:

http://herlandmag.info/news/07,03,12,03,24,44

آينده آزاد، فرود سياوش پور، افسانه گودرزى، على مختارى، حجت نارنجى

٢١ اسفند ١٣٨۵، ١٢ مارس ٢٠٠۷

6 Comments:

  • At 6:54 am, Blogger Unknown said…

    دوست دارم بدونم به چه دلیل کامنتها را حذف کرده اید؟

     
  • At 12:19 pm, Blogger arazmf said…

    Salam,

    Az samim galb va ba kamal meil az harakat shoma poshtibani mikonam. Movafag va pirooz bashid.

    Araz Fanni

     
  • At 7:51 pm, Blogger Unknown said…

    سلام. می دونم که این کامنت من را هم مثل بقیه کامنتها دیلیت می کنید. فقط می خواهم خدمتتون عرض کنم که برخورداری از هر چیزی لیاقت می خواهد. ما ایرانیها هم حکومتی داریم که در حد لیاقت و فهم ماست. فکر نکنید با چهار تا جمله نوشتن در در باب حمایت از یک عده زن آزادی خواه دموکرات هستید. وقتی که شما یک زن دیگه مثل من را که یک همجنسگرا هستم نمی پذیرید و کامنت او را دلیت می کنید پس بهتره بدانید که تا رسیدن به دموکراسی و درک و فهم واقعی آن فاصله زیادی دارید. موفق باشید. بدرود.

     
  • At 6:19 pm, Blogger hambastegi1383 said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 6:21 pm, Blogger hambastegi1383 said…

    با سلام خدمت لزبين گرامی!

    از اين وبلاگ تا بحال هيچ کامنتی حذف نشده. اگر منظورتان اعلام حمايت شما و تبليغ سايت تيز بين است، آن کامنت را شما در انتهای پست قبلی فرستاده بوديد (در انتهای بيانيه شماره 2) که همچنان همانجا می باشد. کاش شما هم کمی از پيش داوری هايتان کم می کرديد و قبل از متهم کردن ديگران با دقت بيشتری سايت را نگاه می کرديد.
    اگر غير از آن و اعتراض به حذف کامنت ها، کامنت ديگری فرستاده ايد به اين وبلاگ نرسيده است. دوباره بفرستيد

     
  • At 4:55 pm, Blogger Unknown said…

    سلام. من معذرت می خواهم. اما خوب من نمی دونم سیستم اینجا چرا اینطوریه. چون من وقتی کامنت گذاشتم، کامنت یک آقای دیگری هم قبل از کامنت من بود و بعد باز وقتی به این وبلاگ سر زدم دیدم نه کامنت من هستش و نه کامنت اون آقا. هیچ کدام نبودند. باز روز بعد وقتی آمدم دیدم که فقط کامنت آن آقا بود. به هر حال آنچه که من دیدم این بود و امروز باز بعد از چند روز به این وبلاگ سر زدم. به هر حال ممنون از پاسخ شما موفق باشید.

     

Post a Comment

<< Home